Tijdens de vierde lokale Veteranendag is zaterdag het Witte Anjerperk bij het gemeentehuis geopend. Burgemeester Stieneke van der Graaf onthulde het perkje samen met Stichting Veteranen Weststellingwerf.
Plaatselijk belang Oldeholtpade wil het dorp uitbreiden met 29 woningen. De nieuwe woningen moeten komen op het perceel aan de zuidoostzijde van het dorp, naast de Weidekamp.