Wat is er gebeurd met mijn melding?

Als je een melding met DigiD hebt gedaan kun je je melding volgen via Mijn Weststellingwerf. Login op Mijn Weststellingwerf en klik op Mijn Zaken om je melding te volgen.

Is er iets kapot in jouw woonomgeving? Of hebt je ergens last van? Meld het ons meteen.

Je kunt denken aan:

  • losliggende stoeptegels,
  • kapotte container,
  • kapotte straatverlichting,
  • zwerfvuil,
  • hondenpoep,
  • vernielingen
  • enz.

Melding doen

Wil je je melding volgen via Mijn Weststellingwerf? Doe dan je melding via de onderstaande knop.

DigiD linkMelding openbare ruimte doorgeven

Wil je anoniem een melding doen dan kan dat via de onderstaande link. Let op je kunt je melding dan niet volgen:

Melding via telefoon of mail doorgeven?

Mail dan naar info@weststellingwerf.nl. Vermeld in je e-mail je naam, adres, telefoonnummer en de aard van de storing of melding. Of bel naar 0561 691234. Buiten kantooruren kun je een bericht achter laten op het antwoordapparaat: Spreek duidelijk je naam, adres, telefoonnummer en de aard van de storing in. De storingsdienst wordt automatisch op de hoogte gebracht van jouw melding en probeert het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.